Близката  за  детето  среда  е  естествената  основа  за  схващане  на  най- значимите норми на поведение, дейност и живот в света, които демонстрират природо-социалното    единство.    Чрез    образователното   направление   се реализира  педагогическо  взаимодействие,  насочено  към  социализиращите процеси  –  изграждане  на  адекватна  представа  за  окръжаващата  близка социална среда, придобиване на култура на поведение, социални умения за общуване  и  самостоятелна  детска  игрова  дейност  като  предпоставки  за готовността за училище.

Целите   на   направлението   са   свързани   с   разнообразни   начини   за успешно  свързване  с  другите.  Партнирането  на  учителя  е  изградено  върху емоционалните отношения с децата, предполагащо позитивното настроение и искрената  радост  от  съвместната  дейност.

ОЧАКВАНИ РЕЗУЛТАТИ ПО ВЪЗРАСТОВИ ГРУПИ

Tags: